پیشرو.بلاگ

Pishro.Blog

16 توصیه برای تمامل با مشتری عصبانی یا بدقلق

16 توصیه برای تمامل با مشتری عصبانی یا بدقلق

0

دست به سینه، نفس های بلند و صدا دار، جواب های کوتاه، این ها علائم مشتری عصبانی و بی حوصله است. بدتر این که این علائم فیزیکی نشان می دهد اشتیاق خود نسبت به آن چه می گویید را از دست داده اند، و ممکن است شانس شما برای معامله با آن ها به سرعت کمرنگ شود.

7 تاکتیک از بهترین تاکتیک های بازاریابی محتوای B2B

7 تاکتیک از بهترین تاکتیک های بازاریابی محتوای B2B

0

برای موفقیت بازاریابی محتوا، به کمپین های پر زرق و برق و چشمگیر نیاز دارید که شما را به اهداف آنی برسانند. در عین حال به محتوای قابل اتکا، با ثبات و تامل برانگیز نیاز دارید تا به نتایج بلند مدت برسید. در ادامه تاکتیک های بازاریابی محتوای B2B را معرفی می کنیم که شما را به موفقیت های بزرگ و بلند مدت می رساند.

طراحی فروشگاه انلاین و طراحی سایت فروشگاهی

حرکت به سمت فروشگاه اینترنتی : چطور کسب و کارمان را با کرونا وفق دهیم؟

0

فروشگاه اینترنتی، یک فرصتی مثال زدنی برای خرده فروشی ها است تا فروش خود را افزایش داده و به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنند. و در سال های آینده نیز محبوبیت آن برای بسیاری از مشتریان روز به روز بیشتر خواهد شد.

از این 10 روش فروش منسوخ شده اجتناب کنید

از این 10 روش فروش منسوخ شده اجتناب کنید

0

اگر می خواهید به اهداف فروش خود برسید از این عادت های فروش، پرهیز کنید. اگر از این روش های فروش منسوخ شده پرهیز نکنید، به پتانسیل واقعی فروش خود نمی رسید.

اضافه کردن آهنگ به ویدیو اینستاگرام

چطور به استوری اینستاگرام آهنگ اضافه کنیم

0

یکی از ساده ترین راه ها برای هیجان دادن به یک استوری اینستاگرام یا پست ویدیویی، اضافه کردن موسیقی به آن است. در این جا سه مورد از بهترین روش ها برای اضافه کردن موسیقی به یک پست اینستاگرام را بررسی میکنیم.

فهرست